مدارک لازم جهت رسیدگی به پرونده های خسارت مالی بیمه شخص ثالث ( بدون گزارش مقامات انتظامی )

۱– اصل و تصویر بیمه نامه معتبر و متوالی مقصر و زیاندیده

۲- اصل و تصویر گواهینامه رانندگی معتبر مقصر و زیاندیده

۳- اصل و تصویر کارت شناسایی و شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه مقصر و زیاندیده

۴- اصل و تصویر کارت ملی مقصر و زیاندیده

۵- حضور رانندگان مقصر و زیاندیده

۶- مراجعه وسیل نقلیه مقصر و زیاندیده

۷- اصل فاکتور رسمی لوازم ؛ داغی قطعات تعویضی با نظر کارشناس ارزیاب و رویت سلامت وسیله نقلیه زیاندیده حسب مورد


مراحل دریافت خسارت مالی بیمه شخص ثالث :

۱– مراجعه زیاندیده ( راننده / مالک / بیمه گذار / نماینده قانونی ) به بخش پذیرش جهت اعلام خسارت و تشکیل پرونده

۲- مراجعه به بخش ارزیابی خسارت به همراه پرونده مربوطه جهت برآورد خسارت

۳- مراجعه به بخش پذیرش با توجه به شرایط پرونده و انجام اقدامات ذیل :

۳-۱- مراجعه به بخش صدور چک و دریافت خسارت

۳-۲- اقدام جهت انجام تعمیرات و رفع نواقص احتمالی پرونده

۴- دریافت پرونده از بایگانی و مراجعه به بخش کارشناسی خسارت جهت رویت سلامت وسیله نقلیه و ارائه فاکتور و داغی لوازم در صورت نیاز

۵- مراجعه به بخش صدور چک و دریافت خسارت